sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

23.6.2012 / Juhannusta kuvien muodossa



Mä melkein ehdin tehdä tän postauksen ennen kuin vuorokausi vaihtui. 
Tässä kuitenkin nyt oli läjä kuvia meidän juhannuksesta. 
Vaihteeksi nyt vähän vähemmän kirjoitettavaa. 
Ihan rentoa on ollut, kuvia napsittu ja hyvistä ilmoista nautittu, ulkoiltu ja syöty.
 Leffojakin on tullut tuijotettua.
Sonja tosiaan oli meillä tämän viikonlopun ja lähtee sunnuntaina iltapäivästä takaisin porukoille, ja samalla kun Sonja lähtee, toinen pikkusiskoni Silja tulee!

Masussa mennää kovaa, mutta suuremmilta supistuksilta ollaan vältytty, oikeastaan mä toivoisin, että mulle tulis niitä kovempiakin supistuksia välillä. Olisi sitten enemmän tietoa mitä on tulossa! Varmaan kyllä valitan sitten kun niitäkin tulee, mutta kuitenkin. 
Vitsit, että haluaisin jo pikkuisen syliin.

4 kommenttia:

  1. Mulle kävi viimeyönä 3 aikaa semmonen juttu että heräsin tosi koviin supistuksiin siis ne oikeesti sattu ! olin jo ihan paniikissa että nytte se on synnytys käynnistynyt kun tuli 2 min välein 1 min kestävii supistuksii, mut onneks vaa 30 min ja sitte ne loppu ku seinään. Onneks huomenna neuvola niin saa tietää että onko normaalia vai ei. Mut toi oli tosi hyvä että nyt ne tuli koska sitte tietää miltä niitten oikeesti pitää tuntua ennenku sairaalaan lähtee. :) Eiköhän teillekkin sitten ilmesty niitä jossain kohtaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huisia! Siis oikeesti, ei ollu varmaan kiva herätä niihin. Mutta ainakin tiedät mitä on tulossa! :)
      Eiköhän niitä ilmesty, mä niiiiin toivon ettei tää ainakaan menis yli lasketunajan. :D

      Poista
  2. Juu ei ollu kiva herätä varsinkii ku on lapsenlikkana ni tuli pien paniikki sitte siinäki että jos joutuuki lähtä ni minne heitän serkun :D No on se hyvä että tietää sitte mitä tuleman pitää. Mulle lääkäri sano että rv 36 kun on synnytystapa arviointi ni jos on tarpeeks iso ni voi olla että käynnistetään synnytys sitte. Toivottavasti käynnistetäänkin on se sitte kiva saada pikkunen maailmaan ilman sitä että jos menisiki yli lasketun ajan miettien että milloin se tulee :D

    VastaaPoista

Haleja <3