torstai 21. kesäkuuta 2012

21.6.2012 / Unta

Mä oon kai ennnenkin kirjottanut tänne, että oon nähnyt unta sellaisesesta pienestä vaaleahiuksisesta lapsesta.
Yleensä siis kun olen jotain unta lapsesta nähnyt, siinä on seikkaillut sellainen n.3-4v pieni kävelevä, sinisilmäinen vähän kiharahiuksinen lapsi.

Nyt kuitenkin näin unta vauvasta, pienestä vauvasta.
Se oli ihan vastasyntynyt,meidän lapsemme. Vielä äsken muistin painon ja pituuden, nyt en enää muista. 
Lapsi oli hurjan kaunis. 
Hento ja pieni, tyttö. (Meillehhän veikattiin poikaa)
Ruskeat hiukset ja tummat siniset silmät. 
Lapsi oli mun sylissä ja vaan tuijottelin sitä. 
Olin sairaalassa tai neuvolassa tuolloin ja kaikki oli pelkkää hymyä.

Kun heräsin, mulla oli hurjan rauhallinen ja onnellinen olo. 
En olis halunnut alkaa enää nukkumaan, etten unohda tota tunnetta. Kello oli kuitenkin vasta neljä, joten jatkoin unia.
 Parasta tuossa oli se, että heräsin Tomin kainalosta ja se piti mua kädestä kiinni ja masussa oli kova meno päällä, samoin kuin nyt.

Mä haluaisin ton masurepussa kasvavan lapsen jo syliin ja aloittaa kunnon vauva-arjen.
Tänään on rv 32+0, vielä on siis viikkoja jäljellä.


Sorittelen vähän, kun jouduin ottamaan kuvan peilin kautta ja peilin puhtaus on omaa luokkaansa.

2 kommenttia:

  1. Mää luulin, että teillä olis kohta syntynyt tuo muksu ku sulla on jo niin iso maha! :D Oon seurannut tätä sun blogia ja käynyt kattoon aina vaan mahakuvat ja nyt mulle selvis että siihen on vielä viis viikkoa! :D Mutta tuo sun maha on kyllä aivan ihana! Ja tuo sun uni tuntuu ihanalta, itekkin oon nähnyt tuon tyylisiä unia mitkä tuntuu tosi todelta ja ovat yhtä hymyä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, iso se on, vaikka itse en sitä kovinkaan isona pidä, kun siihen on salakavalasti tottunut. (kunhan ei tuollaiseksi synnytyksen jälkeen jää):D

      Poista

Haleja <3