tiistai 12. kesäkuuta 2012

12.6.2012/ Laitetaan hyvä kiertämään

Mulla oli vaihteeksi törkeän tylsä päivä, siihen saakka kun Tomi pääsi töistä. 
Aamulla pesin ikkunoita huonolla menestyksellä, joten luovutin ja lähdin metsään lenkille. 


Loppujen lopuksi löysinkin itseni kuvaamasta mahaa, jälleen kerran. Mutu, että tuo maha on hieman alempana kuin normaalisti, tai sit vaan kuvittelen.
En viitsi tänne lisätä nyt nuita kunnon raskausarpi-kuvia, silä mulla nuita arpia löytyy vaikka muille jakaa. Mikäli joku kuitenkin tahtoo nähdä niin infoa mulle ja järkytän teitä. 
Vinkkejä raskausapien vaalenemisen nopeuttamiseen otan vastaan mielelläni!
Nauttikaa näistä arvettomista kuvista.




Myöhemmin kävin hakemassa fb-kirpparilta ostamani aktivointilelut tuolle hauvalle, mutta nää oli sit semmoset, jotka ei yhtään kiinnostanut.

Tomin kanssa päästiinkin sitten kotiin vasta kuudeksi ja alettiin tekemään safkaa heti, käytiin kotimatkalla cittarissa ostamassa tortilla aineet ja kylppäriin hyllykkö.

Mussuttamisen jälkeen lähdettiin taas metsään, saapahan tuo koira olla siellä irti ja mä muistin ostaa hyttysmyrkkyä, niin saan olla rauhassa hyttysiltä! :D

Nyt huomasin fb-kirpparilla jonkun kaipaavan lasten- ja aikuisten vaatteita, sekä muuta kodin tarviketta, kun talo on umpi homeessa ja vanhasta talosta ei uuteen asuntoon voi viedä mitään. 

Mulla sattuu sopivasti olemaan tuossa äitiyspakkauslaatikollinen turhaa tavaraa ja vaatetta menossa pois, joten laittelinkin hälle heti viesiä, että täältä saa tulla hakemaan. 

Päivän hyvätyö tehty siis.
Mä luulen, että joku kyllä auttaisi muakin, jos mulla olisi tuollainen tilanne.


7 kommenttia:

  1. Hehee, pallo! <3 Lyönpä vetoa että mun massu on enempi tiikeri. ;) Kyllä ne siitä vaalenee, mulla on jo tommosia ihan vaaleita nuo, mitä Idaa oottaessa tuli, ja mitään en oo niille tehny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pallopa hyvinkin! :D
      Toivotaan, että mulla vaalenee nopsaan kans. ;)

      Poista
    2. Mä otin ton nyt haasteena! :D

      Poista
  2. Mä rasvaan mahaani ja rintoja Rainbow merkkisellä vauvojen hoitovoiteella :D hintaa sillä on 2,10€ tuubi ja imeytyy tosi nopeasti ja arpia mulle ei ole tullut vaikka esim rinnat on A->DD kasvoi esikoista odottaessa :D joko mulla on tosi joustava iho tai sitten toi voide toimii oikeasti :D suosittelen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, täytyy ehkä testata, mä oon rasvaillu kans koko raskauden ajan hullun tiuhaan mahaa, alussa se tuntuikin auttavan, mutta ei niinkään enää. :D

      Poista
  3. Joo, laita kuvia niistä arvista ni voi vertailla omaa masua :D Mulla on toinen raskaus ja edellisen synnytyksen ja uuden raskauden välillä aikaväliä oli se pari kuukautta, ni tää ku on tehny sellasen huiman kasvupyrähdyksen.. Siltikin mulla on vaan vaaleita arpia esikon jäljiltä, mut musta nyt tuntuu et ne on tossa ollu lähinnä aina. En enää muista millasta oli olla hoikempi ku tää masu tässä nyt on jo tovin mukana keikkunu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uusimmasta postauksesta löytyy nyt kuvat. Nauti. :D

      Poista

Haleja <3