keskiviikko 9. toukokuuta 2012

9.5.2012 / Hormoonihirviöitä ja raskausarpia

 Hormoonihirviöitä ja raskausrpia, mistä niitä tulee?
Kuin salamaniskusta oon muuttunut taas väsyneemmäksi, helpommin hermoni menettäväksi ja monta tuntia illassa itkeväksi äksypussiksi, jonka vatsaa peittää lukuisat niin kamalan rumat punaiset raidat.
 Eikö oo mahtavaa? Taidan pitää paidan päällä jatkossa aina. :D

Kuvassa rv 25+1, tällähetkellä rv 25+6

 Tuntuu ettei yhdeksän tunnin yöunet riitä mihinkään ja yöllä vessaan herätessä nukahdan matkalle.
Huvittavaa?

No ei mun päivät oikeasti kauheita ole, vaikka totuudenmukaisesti niistä kirjoitankin.
Mun päiviin mahtuu paljon iloisia juttuja, mukavia hetkiä, töitä ja lenkkeilyä. 
Nyt oon myös päässyt eroon pahimmista selkäkivuista ja tästä voin kiittää joogaa.
  Mä en oo ennen käsittänyt koko juttua, mutta nyt oon sen jujun hoksannut. 
Ennen nukumaan menoa on ihana rentoutua joogaamalla, unikin tulee paremmin ja ajatukset tasaantuvat, lisäksi kroppa kiittää.

Mä oon nyt pysynyt hyvin tässä liikunta ja ruokailumuutoksessani mukana, ainoana miinuksena se, etten edelleenkään osaa syödä aamupalaa. Enkä tosiaankaan jaksa syödä niin usein, mutta yritys hyvä! Perjantain ohjeita odotellessa, on hyvä harjoitella pikkusen.

Eilen oltiin Tomin veljen luona katsomassa suomen peliä, eihän me kukaan jääkiekosta niin välitetä, mutta mukavaa oli vaan istuskella porukalla.

Tänään taas kävin ostoksilla kaupungissa, mukaan lähti pikkuveljelle boxerit, nuoremmalle pikkusiskolle pikkarit+toppi, iskälle muutamat sukat ja äiskälle äitienpäivä lahja. 

Tarkotus oli ostaa jotain juttuja Tomin isyyspakkaukseen, mutta Tomi oli kuitenkin mukana, joten eihän se onnistunut. Ehkä sitten myöhemmin.

Tässä parilta illalta kuvaa meidän partsin maisemasta( molemmat kylläkin eri suunnasta otettuja), ihanan näköstä!


99 päivää laskettuunaikaan!

Kohta blogin löytää myös osoitteesta: http://www.blogilista.fi/

5 kommenttia:

  1. Moi! Onnittelut vauvelista SEKÄ julkimo-arvonnan voitosta! Laitoin sinulle sähköpostia johon sinun täytyy vastata viimeistään 16.5. Mitä aiemmin sitä parempi ja valmis työ on nopeammin postiluukussasi. :) Onnittelut vielä kerran !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeejee, laittelempa sähköpostia tulemaan. :)

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva blogi ja toi tausta on ihana :) Kirjotat kivasti mut sun kuvat vois olla vähän isompii :)ja onnee vauvasta :) Mullekki kelpais sellane pikkana, mut oon vähä nuori viel...

    http://liveyourlife-saara.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. http://dogsandguineapiglife.blogspot.com/
    Haastoin sut hyvän mielen haasteeseen! (:

    VastaaPoista

Haleja <3