maanantai 21. toukokuuta 2012

21.5.2012 / Lässytystä ja äippäpakkaus

Ulkona on ollut ihana ilma taas tänään!
 Tuli siis lähdettyä vaihteeksi tekemään pitempää lenkkiä tuon karvaturrin kanssa. Matkalla täytyi kuitenkin poiketa ostamaan Laylalle vettä, ettei ihan läkähdy, koko matkan nimittäin paistoi aurinko suoraan kohti.

Mulla oli eilen taas vaihteeksi kunnon kiukkuilta, sillä olin väsynyt ja joka paikkaa kolotti. Lopulta pistinkin Tomin nukkumaan sohvalle, kun senkin naama alkoi ärsyttämään. Onneks kuitenkin tuo mieheke on niin kultainen, ettei ollut moksiskaan. Ymmärtää ihmeen hyvin (mieheksi!!) nää mun äksy- ja itkukohtaukset.

Tänään taas on tosiaan ollut ihan eri fiilikset, kaikki on ollut mukavaa-ihanaa-mahtavaa. Sain postissa Tikkunekku tilaukseni ja äitiyspakkauksen saapumisilmoituksen.


Äippäpakkaus haettiinkin sitten kotiin Tomin töiden jälkeen, nimittäin itse en olisi jaksanut sitä kantaa tänne. Tämmöstä sieltä siis paljastui..

 
 
Mä ilmeisesti saan oikeasti hurjasti positiivista energiaa tuosta auringosta ja hyvä fiilis tulee, jokaisen pitemmän lenkin jälkeen. Mä jopa viihdyn lenkillä yksikseni, ilman musiikkia. Normaalisti kun on tuntunut tyhmälle lenkkeillä yksin, mutta nyt siitä on taas tullut yksi rauhoittava tekijä.

Ainut ongelma on, että jalat tuntuu lähtevän satunnaisesti erisuuntiin tai selkä lyö jökkiin väärällä hetkellä. Välillä tuntuu, ettei meinaa päästä kunnolla kävelemään, se vain vaatii vähän aikaa että pääsee vauhtiin/lähtee käyntiin. Onko muilla ollut tämmöstä ongelmaa?

Huomenna taas työpäivä, joten ei muuta kuin rauhoittumaan ja myöhemmin nukkumaan.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Isyyspakkaukseen vähän juttuja, ei vaan voi vielä laittaa kuvia kun tuo Tomi käy välillä täällä kurkkimassa. Eipähän ainakaan nää mitä on tulossa ;)
      Kuvaan kyllä pakkauksen jossain vaiheessa ennen antamista kokonaisuudessaan ja julkaisen kuvat sit kun oon pakkauksen Tomille luovuttanut. :D

      Poista

Haleja <3