perjantai 11. toukokuuta 2012

11.5.2012 / Neuvola ja muuta

Olin ajatellut että, kun menen tuonne neuvolaan saan hirveän valistuksen mitä mä en saa syödä.
 Kuitenkin homma meni niin päin, että sain kuulla mitä mun täytyy syödä.
 Mitään ei kielletty. 
Laskeskellaan vaan hiilareita siis jatkossa. Kuulemma pitäisi yrittää aamulla syödä edes jotain pientä. No yritetään vielä.

 Sain mukaani tuon verensokerimittarin, liuskoja, neuloja ja seuranta vihkosen. Kotiin tultuani kokeilinkin heti, uskallanko mä ottaa tuota sokeria itseltäni(neulakammoinen hoitsu, jee)
No aikansa siinä taas meni, mutta kyllä mä uskalsin! Jee, hyvä minä! 
Siirrettiin vielä mun maanantain lääkärinaikaa keskiviikolle, niin voidaan katsoa nuita tuloksia sitten samalla.

Eilen illalla tuumasin Tomille: "Oon saanu nukuttua tosi hyvin viime yöt, ei oo muksukaan potkinut ja pitänyt hereillä."
maha näyttää ihmeellisen muotoselle tässä.
Voitte vaan arvata miten viimeyö meni, no mä valvoskelin pitkään ja aamulla heräsin hirmu aikaisin ja kyllä vain, syynä oli hirmuinen myllerrys mahassa. 
Taisi pikkumies kuulla illalla jutut ja pistää vauhtia. No jaa, tuskimpa.

Oli tuosta heräämisestä hyötyäkin, kävin Laylan kanssa pitkällä lenkillä. Ulkona ei kuitenkaan ollut mikään paras ilma ja tiet oli kastematojen peitossa. Iyh.
Pienen pieni karvanaama

 Pääsin myös lähtemään ajoissa kaupungille. Kävin ostamassa Sinooperista kangasvärejä ja tuputtimen yhteishintaan 12€.
 Nyt saankin alkaa tuunailemaan muutamaa juttua itselleni ja isyyspakkaukseen. 
 Lisäksi kävin hakemassa ostamani verhot, jotka tänään pääseekin ikkunaan, mikäli Tomi jaksaa ne laittaa.
Tämmösiä verhoja 2kpl
ja tämmösiä 4kpl
Nyt suunta taas lenkille ja kauppaan, mukavaa perjantaita kaikille!
Muistakaa käydä heittämässä kysymyksiä tänne  :)

4 kommenttia:

  1. Just noitten mittareiden,liuskojen, lansettejen ja seurantavihkojen kanssa teen töitä Suvi! Sun vaan pitäis käyttää lifescanin mittaria niin voisit aina soitella mulle, kun sun tarvii tilata lisää liuskoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, cool! No mä saan kaikki vermeet tuolt neuvolasta. ;)

      Poista
  2. Ushh mikä olo tuli ku näin ton "omaseurantavihkon".
    Mie jouduin mittailee alku raskaudesta asti, vaikkei sokerit IKINÄ ollu korkeet. Pikkasen tuli korvista ulos, mut pakko mikä pakko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli rasituksessa tuo paastoarvo korkeemmalla, niin nyt sit mittaillaan. Eipä nuissa arvoissa kyllä nyt näillä mittauksilla mulla oo ollu mitään moitittavaa.

      Hauska ku mulla menee aina vähintään 15-30min, että saan kerättyä rohkeutta tuoho pistämiseen. Menee tyylillä "pistän, en pistä..pistän, en varmana pistä.."

      Poista

Haleja <3